Tuesday, June 1, 2010

sumpah ak benci ko BODOH!!!
ko nie ta de rumah ke ha na mkn??
asik2 na mkn rumah ak & tdo semua rumah ak..
ko buat rumah aku nie cm hotel ko tahu ta??
ko egt ko baek sangat ke ha??
ko tu dtg kn masalah apa2 hal makbapak ko cr adk ak.
aku egt bila ak balik rumah ada la ketenangan tp lg tension ada la...
asl ak balik je mesti ko dtg rumah ak..
tlg la wey ko bla.. ak ta blh la tgk muka ko!
AKU BENCI!!!
hr tu ko tengking ak kn??
skrg nie ak benci ko sampai aku mampos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ko tu bdk lg so ta payah na bajet2 ko tu bgs sgt!!!!!!!!
ko th ta ak nie sakit ati giler2 babi dgn ko??
ko ta th kot sbb ko tu ta phm bahasa ak da berkias2 pn stil ta phm eh?
wey makbapak aku beli makanan tu utk ak tp ko sedap2 duduk abiskan semuanya
sedangkan adk aku pn da stop mkn!
sumpah ko nie muka tak tahu malu!!!!

No comments: