Tuesday, April 29, 2014

Luahan Hati

sentap rasa hati nie bila tgk dia nak kwen...
hohoho...
tabahlakan hati kau nie ayna...
mmg janji tu hanya tinggal janji...
mayb da jodoh dia.
alhamdulillah ramai kwn2 aku yg bg aku kuat n cool...
hmmmm..
apa yg dia n family dia pernah hina aku aku angap itu semua dugaan..
dia pernah pukul aku semua aku angap ianya kenangan pahit dalam percintaan..
dia pernah abiskan duit aku aku jadikan ianya satu pengajaran dalam hidup..

tahun ni tahun ke 3 aku kosongkan hati aku untuk tidak menerima siapa2 utk hadir dalam hdp aku...
sebab dia pernah janji apa2 pn jd dia akan cr kau balik..
tp apakan daya jodoh dia dulu hadir..

aku rela mengundur diri...

bak kata sepupu ku kalau aku da ada stadyBF aku akan lpekan dia..

jgn nangis ayna ramai lg dkt luar sana tu....
buka hati utk terima org lain utk hadir dalam hati kau tu..
jgn ego sangat yea...

sekian.....

No comments: