Monday, March 18, 2013

Hipokrit

hidup ini kadang kala kena hipokrit
betul ke? Yea ke?
tapi bagi aku tidak & kekadang perlu.
macam ada sorg nie aku tak perlu la nak gelarkan siapa dia.
sbb dia cakap dgn aku lain then bila aku tgk lain.
terkejut gak bila baca apa yg dia tulis dalam laman sosial nie
sebab bila dia jatuhkan sesorg tu , one day nanti dia akan jatuh juga.
tapi tak apa la aku hanya mampu berdoa je.
nak hormat kau?
mmg tidak sama sekali..
sbb aku tak tahu apa motif kau nak bermusuh dgn org.
sedangkan org yg buat fitnah tu mmg ske merosakan hbgn silaturahim.
yg pting aku ada kehidupan sendiri tak ske ambk tahu hal org, 
apa aku buat semua utk hdp aku.
tak perlu kau nak masuk campur.
tp yang heranya kenapa perlu nak delete everything kalau diri tu tak pernah bersalah.
yang aku tak sangka ada 1steatment yang kau cakap tu mmg aku egt sampai bila2
walaupun yg keluar tu drpd mulut org tp aku tak tahu knp kau ckp cm tu.
walaupun hampir setahun berlalu..
pls be professional dlm sesuatu urusan tu.
tak perlu nampak kelang kabut
relax je sudah... 

sekian,
lotoflove
nurulainaaanuar

No comments: