Thursday, February 14, 2013

Alhamdulliah Masih Ada Yang Memahami & Menyayangiku

Salam...

Alhamdulillah aku masih mempunyai orang-orang disekeliling aku yang sayang aku dan menyayangi aku. ketika aku down ketika aku gembira mereka tetap ada dengan aku. Susah senang mereka tetap ada dengan aku. walaupun baru-baru nie dugaan yang datang pada aku sangat kuat dan mendalam tapi aku tetap kuat dalam menghadapi dugaan nie. Sokongan semangat dari orang-orang sekeliling aku,aku sentaisa tabah.

Kita nie manusia yang memang tak sempurna dimata orang-orang yang sentiasa berada disekeliling kita. Kini hidup aku seperti dahulu malas nak pk pasal orang yang selalu menyakiti aku "Ya Allah Kau tanamkan la sifat permaaf pada  diri hambamu in jangan sesekali kau tanamkan sifat dendam yang akan berada dalam hati hambamu Amin"...

Aku nak buka semua buku baru , malas nak pikir benda lama-lama.
Apa yang jadi pada aku 1 pengajaran yang paling besar agap la si dia bukan yang terbaik untuk aku
sampai mati pun. Insyaallah aku nak jauh-jauhkan hati aku dengan orang yang cm tu.
Sesungguhnya Perancangan Allah adalah lebih baik daripada kita merancangnya sendiri.

Agap je jodoh antara kau dengan aku mmg tiada, setejoh mana aku&kau nak pertahankan , kalau keluarga dah tak setuju aku lebih rela terseksa daripada hidup terseksa dengan orang mcm kau.
Pada aku sikit pun aku tak pernah rugi tak berkawan  dengan orang macam kau.
Biar buruk baik kau aku simpan. Sesungguhnya Allah yang tahu kebenaranya.
Alhamudlillah doa aku & seluruh keluarga aku termakbul.

Kini Semuanya sudah kembali seperti sedia kala, aku harap akan berkekalan sampai bila-bila.
Aku Doakan supaya kau berubah demi kebaikan hidup kau.
Aku Doakan supaya sakit yang kau hadapi tu baik seperti sedia kala.

Jangan Sesekali Buka AIB orang ,
 Kerana di Akhirat Allah akan buka AIB Awak.
 
p/s : tiada kena mengena dengan yang hidup@mati
 
lotoflove
nurulainaaanuar

No comments: