Wednesday, August 8, 2012

Shopping ♥



♥yipeyipe♥

thanks a lot mum

04/08/2012

shopping with mum,aunt,cousin & mylilbro

rasa rindu sangat2 time shopping dgn arwah abah
yea la i kn ada perempuan tunggal apa nak pasti dapat

sebenarnya  hari tu mak nak shopping utk adik n mak je
tp mak ni baik hati sangat dia blh ckp 
"ambk la baju+seluar&kasut"
mak belanje :)
sy pun senyum dengan lebarnya 
mengambil
tp aku ta de la kejam sgt nak beli byk2
sbb aku da kejekan?
itu kira bersyukur la mak nak belanje 
kikikiki :)

setelah berada di OU selama 2jam
terserempak dgn cousin lg sorg
hahahaha.
nie lg best sbb dlm list de pn nak beli beg 

sekali g la C&K
just ushaaa2 hangbeg
tp aku ta beli pn pk sbb 
birthday mak da dekat so suh dia pilih
&
aku belikan beg yg dia pilih tu

1st time belikan hadiah utk mak asil titik peluh sndri
tp nak belikan utk arwah abah ta kesampaian
tp aku bersyukur sbb dpt arwah abah & mak yg sgt memahami
bg kasih sayang yg secukupnya

loveyousomuch abah & mak

lotof♥NAA

No comments: