Wednesday, July 4, 2012

baru sempat update! erk...

sorry busy giler bulan lepas
tak cukup tdo tak cukup rehat.
sampai office je boleh aku tdo dr 7.15-8.30 am *muuahhhh... :)
balik je dr office mmg la terus tdo kekadang jaga2 dah kul 830@9
sepanjang bulan 6 mmg aku busy dgn audit zon bersih lama+meeting+bengkel JKP segala.
sampai tak tdo la sehari tu..


21.06.2012
meeting audit zon bersih 1st dgn YDP & semua pengarah2..
mmg debar2 la jantung aku.
aku jd urusetia.
follow up itu ini semua.
nsb bos okay bos ajar step by step.
*budakbaru.

23.06.2012
bengkel JKP pun so far berjaya juga.
walaupun penat tapi ianya berbaloi


26-27.06.2012
lps je bengkel JKP tu terus buat untuk audit zon bersih pulak.
mmg otak aku ngeng kejap sbb masih 0-0 lagi
lps di ajar sikit2 aku boleh control semuanya..

26.06.2012 - 5pm - 11pm
27.06.2012- 5pm - 5am - tang ni aku rasa cm kepala otak da kosong giler.
bos pun give up aku bg semangat dkt dia ckp sikit je lagi sikit je lagi..



28.06.2012
alhamdulillah audit tu selesai dgn jayanya.
lps abis audit tu aku balik rmh terus bg tahu bos tak larat kepala dah sakit..
kebetulan hari jumaat tu aku cuti.
datang office just scan out lps tu balik kampung dengan selamber g office pakai dress+free hair *muahhh...

untuk bulan julai pun busy la juga nak selesaikan Bengkel JKP.

*sambung nanti eh.. sebab da nak balik.. :)

No comments: