Tuesday, December 20, 2011

Sumpah lama giler jari ni tak mengigil2 menulis blog!

anak gadis arwah en.anuar sulaiman

yang memang sangat manja

al-fatihah


Dunia Baru Saya...

Kini saya berada di tempat baru semuanya baru...

Azam baru kira segala2nya baru..

bermulanya hidup seorang anak gadis en.anuar....

Dari Kecik mmg tak di nafikan lagi aku mmg anak abah..

since abah pergi tinggalkan aku , mak & adik..

hidup aku tak berapa bermakna..

aku lebih suka duduk sorg2 memendam perasaan. * tak selalu...

kekadang nangis sorg2 meraung sorg2 semua..

ambil bantal & nangis kuat2..

Sebab ;


"PERASAAN RINDU PADA ARWAH ABAH MEMANG TAK PERNAH PADAM"


walaupun sesaat..

wajah beliau sentiasa bermain di fikiran aku

setiap kali aku teringatkan beliau

walaupun hampir 4 bulan beliau pergi

tapi aku sebagi seorang anak

tidak pernah lupa walaupun sesaat



iloveyousomuch

imissyousomuch

no one can replace you from my heart abah




No comments: