Friday, April 15, 2011

sahabat!


sumpah aku sedih sangat2 . na tulis blog nie pn ta sampai hati. aku mcm ta percaya apa yg aku dgr dr kwn2 aku. ya allah , byk kali aku tertanya2 btl ke ? btl ke? actually mmg aku knl arwah since primary school dr sekolah kebangsaan sampai agama. ta silap masa sekolah agama jer kot 1 kelas dgn dia. biasa la zaman sekolahkan selalu jer ada yg ta ngam dgn bdk2 lelaki nie. suka kacau sana nie. tp mmg aku respect dia abis la. sbb suara dia time nasyid mmg sedap, dia pn ank kpd ustazah aku masa sekolah kebangsaan.. since high school ta silap from 1-3 dia dkt sekolah agama muhammadiah than form 4-5 br dia dkt "SUA".

sebelum aku dpt tahu pasal dia , aku tweet la dgn member sorg nie. tbe2 dia ckp , "mcm yg tertera di ats tu" . okay lps dia bg th semua tu. aku join group "SUA" dkt fb. memandangkan aku online gne IPAD so ta puas na tgk.. lps dia bg th semua tu aku da rasa sayu jer hati nie.. aku ta henti2 sedekah al-fatihah utk dia,aku ta sangka rupa2 nya dia da pergi dlu. sumpah aku sangat2 menyesal sbb ta dpt tgk arwah masa dkt hospital sedangkan da ada niat na tgk smlm, tp na buat mcm mana arwah telah meningal pada hari rabu. aku dpt th pn around 530pm cm tu. sbb aku tergerak hati na online! aku baca byk kali dkt group tu dia ckp "irsyad" da meningal. aku mmg sebak sgt. hati aku sayu... until now aku rasa terkilan sbb ta g tgk dia.. syukur sbb dia tidak terseksa terlalu lama. semoga rohnya d tmptkan d kalangan org yg beriman. amin!

aku selalu berpegangan pada kata2 nie:
''sabar dalam menempoh hidup didunia yang fana ini, hanya kpd allah jua kita akn kembali"

al-fatihah
kepada ustazah&family&aini.

No comments: