Sunday, July 18, 2010

i need new notebook..

act my notebook cm na kne campak ke laut cina selatan @ barat.. sbb dia da mula buat hal yg hrgnya hampir2 mencecah rm400..
hr tu lama gak dia buat hal..
tp pg td bila ak bgn tdo n try buka dia oke..
may b dia tkt dia tdk akn d gne kn lg..
so my compaq CQ40 tlg jgn buat hal..
kalau awak buat hal lg saya akn hantar awk pd hospital Uncle norman.
b4 i say good bye CQ40
i will buy new notebook!
_________
notebook apple mmg menjd pilihan saya sejak dr lu lg..
kalau ada rezeki lebih saya akn beli awak ye miss pink.
hope bila ckp dgn abah pasal new notebook dia ta mara..
n after CQ40 nie oke i ltk je CQ40 nie kat umh..

oke la CQ40 if awak ta na saya ambk yg lain awak kne sentiasa sihat
dan sempura sbb awak kne berjasa dgn saya utk 4bln nie.
b4 abis study..

CQ40 saya sayang awak
saya ta kn jual awak
saya akn jaga awak even saya ada new notebook

apa2 pn CQ40 menjd pilihan ati saya.

i love you COMPAQ CQ40


No comments: