Wednesday, November 25, 2009

thanks you abah cos give me money..

Pg td bgn2 je tdo terus teregt kat babah&mak. Mandi2 then siap2 lu around 815am trs campai hp then dail num maxis abah. hehehe..
PERBUALAN BERMULA....


me; babah,wat pe tu? ta g keje lg ke??? mak wt pe?

abah; tgk siap2 la nie. mak pn sma ngah siap2 na g kje.
me; adk da bgn ke blm?? 
abah; blm g tdo g dlm bilik tu..
me; pgl mak jap
abah; crdt ada lg ta? if ta de abah call balik.


5minit berlalu..


lagu miley cyrus-good bye berbunyi... num tertera ada la num maxis abah..


me; mak msk kn duit tau.. lbh2 cikit. he7.
mak; knp pula??
me; la kn birthday owg... ta kn lpe kot.. huhuhuh...
mak; la ri tu janji hp je..ni na lebih2 pulak. mtk abah la..


pas hp tu pd abah.


abah; knp?? 
me; birthday owg kn da dkt. ta na bg pe2 ke?? ke lpe? huhuhuh..
abah; na apa???
me; klo blh yg owg ckpkn tu tp if ta blh bg duit utk shopping je la.
abah; rm50 cukup??
me; ak pn diam kn je.. than ckp rm......
abah; jap g abah msk kn..
me; thanks you abah.. owg da na g class nie t da msk call kaka tau.. hehehe..
abah; belajar elok2.. jge dri jgn main2 da na final kn?? good luck..
me; oke. ;p dgn pnh kegembiranye ak pn asik tersenyum je td... hehhe..


thanks you abah & mak... i love you so mcuh... :p


No comments: